Vlak voor mijn vertrek! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Lisette Aeneae Venema - WaarBenJij.nu Vlak voor mijn vertrek! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Lisette Aeneae Venema - WaarBenJij.nu

Vlak voor mijn vertrek!

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

01 Februari 2014 | Nederland, Assen

Hoi allemaal,

Hierbij mijn eerste blog, nog geschreven vanuit Assen. Deze week was een ontzettend leuke week vol afscheid feestjes en etentjes. Ik heb genoten van alle lieve mensen die mij veel succes en plezier wensen. Het voelt nog wat onwerkelijk, maar vanavond gaat het avontuur dan toch echt beginnen. Om 22.00 uur vlieg ik naar Abu Dabhi, vervolgens naar Sydney en mijn eindbestemming is natuurlijk Auckland !! Ik heb heel veel zin in het komende half jaar en zal af en toe een blog over mijn avonturen en stage schrijven.

Heel veel liefs,

Lisette

• 03 Februari 2014 - 17:22

Sandra:

Lieve Lisette, na een lange reis ben je nu in Nieuw Zeeland , super voor je.
    Geniet nu maar van je vrije week en verken deze prachtige stad en omgeving. Verheug me op je verhalen.
    Liefs mamxxx

Verslag uit: Nederland, Assen

09 Juni 2014

De laatste paar weekenden!

11 Mei 2014

Nieuwe update!

06 Maart 2014

Happy in New Zealand
Lisette

1 februari stap ik op het vliegtuig richting Auckland. Hier zal ik 5 maanden stage gaan lopen vanaf 10 februari. Na mijn stage zal ik anderhalve maand gaan reizen. Deze tijd wil ik benutten op het Zuidereiland van Nieuw-Zeeland, op Fiji en in Australië.

Actief sinds 28 Jan. 2014